Meni
Vaša Košarica

Ways of Dispatch


POŠILJANJE NAROČIL

Vse izdelke odpošiljamo iz naših evropskih skladišč, vsak izdelek pa ima edinstveno številko za sledenje. Svojo pošiljko lahko v realnem času spremljate na spletnem mestu prevoznika. Za pošiljke znotraj Evropske unije ni dodatnih stroškov, davkov ali dajatev. Za pošiljke v države zunaj EU veljajo lokalni davki. Naše spletno mesto pri teh naročilih samodejno izključuje DDV.





DOSTOPNOST



NA ZALOGI
Ta izdelek je trenutno na voljo v naših skladiščih in bo za naročila, oddana do 12:00, poslan še isti dan, za naročila, prejeta po tej uri, pa naslednji delovni dan.


DOSTOPNO
Ta izdelek trenutno ni na zalogi ali pa je zanj potrebno posebno naročilo. Preverite predvidene delovne dni, da ugotovite okvirni datum odpreme tega izdelka.



NI POTRJENO
Za ta izdelek ni na voljo dovolj informacij, da bi lahko ocenili čas njegovega prihoda. Vendar pa lahko v polje pod ceno vpišete svoj e-poštni naslov in boste samodejno obveščeni, takoj ko bo izdelek na voljo.




DAMAGED

Takoj ko vaše naročilo prispe, si vzemite trenutek in preglejte paket. Če opazite kakršne koli znake poškodb ali če se vam zdi, da nekaj ni v redu, je ključnega pomena, da to zapišete takoj na potrdilo o dostavi, ki ga izda prevoznik. Ne pozabite, da bomo v primeru poškodb na paketu za nadaljnje ukrepanje potrebovali vaše dokumentirane opombe z dobavnice.



IZGUBLJENA POŠILJKA

Če pride do pogrešitve paketa, bomo pri prevozniku sprožili reklamacijo in preverili njegovo izgubo. V primerih, ko bo prevoznik po temeljiti preiskavi (na katero nimamo vpliva) potrdil, da je paket izgubljen, bomo samodejno poskrbeli za pošiljanje nadomestnega paketa. Ta bo sledila prvotnemu času dostave, ki se začne z datumom nove odpreme. Pomembno je opozoriti, da za izgubljene predmete vračila niso na voljo. Prav tako velja, da če je iz evidence prevoznika razvidno, da je bil paket dostavljen, in ni prijavljenih nobenih težav, štejemo, da je bila dostava uspešna in da je naša zaveza k storitvi izpolnjena.